Design og struktur: Er du til genkendelighed, eller ønsker du et frisk nyt design en gang i mellem til dine kunder? Har prioritet i menuer og produkter ændret sig? Skal stuen møbleres om?
Varer og produkter: Her er du nødt til at opdatere. Er det sæsonrelateret?
Billeder og video: Vigtigt at være up to date. Måske sæsonrelateret. Tag jævnligt billeder og video med din telefon, og læg dem i et album, du kan bruge efter behov. Både til web og sociale medier, men med forskellig tekst og navn. Billeder kan evt deles i Dropbox eller Google Drev. Husk korrekt størrelse på billeder.
Tekster og blogs: Tekst skal være aktuel og unik, samt velskrevet aht. Google. Sæsonrelateret? Google elsker når der kommer noget nyt, så gør det, når der er tid. Sidder du i toget og får en ide, så skriv den ned! Vi kan hjælpe med udformning, redigering og SEO af tekster. Folk skal se noget nyt og spændende. Du skal fange dine kunder med god tekst og billeder/videoer. Lav et bibliotek med blogs, du skriver på en gang i mellem.
Hvis du laver tekster i Google Docs, kan du dele tekst, og jeg kan hjælpe med at redigere teksten (flere kan redigere samtidigt). Gør teksterne let læselige. Google holder af autentiske tekster, og mange vil gerne have tekster skrevet af et menneske. Det er muligt ved hjælp af værktøjer at se om en tekst sandsynligvis er skrevet med AI.
Kalender og events: Du er nødt til at være i god tid. Sæt dato for publicering, og læg besked om lændringer i stidste øjeblik? Aktuelle events tæller på google.
Webbaserede infoskærme kan opdateres efter behow, Beskeder til kunder, nyheder, slideshown, tilbud og lige det, du vil. Planlagte og uplanlagte opdateringer www.nenosign.dk
Det er forskelligt hvor ofte man behøver opdatere de forskellige ting, det afhænger af tid, penge og produkter. Men 2-5 gange om året er sikkert realistisk. Derfor er planlægning godt. Vi rådgiver gene og lavder opdateringer, saml dem i bunker, og undgå hurtige mindre opdateringer, hvor det er muligt.